FAQ

Vi har åben for onlinebestillinger - Vi gir 10% RABAT

SMS besked

Vi har opdateret hjemmesiden, så du også får en SMS bekræftelse, når du sender en ordre. Det sker kun når du har et mobilnummer på din profil.

Online betaling

Hvis du har valgt online betaling, er kommet til betalingsvinduet og af en eller anden grund fortryder, så benyt knappen ”Ryd Ordre”, som kommer frem efter uafsluttet online betaling - og start forfra med din bestilling.

Crome browser?

Vi har opdateret hjemmesiden, så hvis Crome driller, så ryd cachelagrede billeder og filer i avancerede indstillinger/beskyttelse af personlige oplysninger.

Hvorfor er mit postnummer ugyldigt?

Når du udfylder din profil fra Smartphones og Tablets, skal du KUN udfylde postnummer og IKKE bynavn.

Hvad betyder ”Vis kun dem med”?

Ved at bruge denne funktion kan du sortere i produkterne, så der kun bliver vist de produkter, som indeholder dit valg.

Hvordan vælger jeg et tilbud?

Du finder det tilbud, du ønsker at benytte dig af. Lægger det i kurven og du vil trin for trin blive bedt om at vælge blandt de produkter, som indgår i tilbuddet.                                    

Hvordan ændrer jeg i et tilbud?

Du kan kun ændre på varene, før du putter dem i kurven. Hvis du fortryder nogle valg, så slet tilbuddet fra kurven og start forfra.

Hvordan minusser jeg ting fra produkterne?

Du skal bare fjerne checkmærket i firkanten lige foran det tilbehør, du vil fravælge.

Koster det ekstra at vælge fra dropdown-listerne på et produkt?

Nej, valg fra dropdown-listerne er med i prisen, det koster kun ekstra, når du vælger ekstra tilbehør med den orange knap.

Hvordan kommer jeg videre, når jeg har lagt varer i indkøbskurven?

1: Log ind eller opret dig som bruger og log ind

2: Vælg om du vil hente eller om vi skal bringe

3: Vælg tidspunkt

4: Vælg betalingsmetode

5: Tryk på ”Gå til bestilling”

6: V I G T I G T - HUSK at acceptere handelsbetingelserne

7: Tryk på ”Godkend ordre”

8: Du har nu bestilt mad, og et popup vindue fortæller at vi har sendt en mail med ordredetaljerne

Hvorfor kan jeg ikke vælge tidspunkt?

Hvis du ikke kan vælge tidspunkt for din bestilling, kan der være flere muligheder:

1: Du har kommet varer i kurven, som kun gælder i en bestemt periode af dagen.

2: Du er så tæt på lukketid, at ordren ikke kan nå at blive ekspederet. Prøv eventuelt at bestille afhentning, det kan du gøre tættere på lukketid.

Hvorfor kan jeg kun vælge kontant som betalingsmåde ved afhentning?

Kontant ved afhentning betyder at du betaler i forretningen enten med kontanter, check eller kort.

Hvem henvender jeg mig til, hvis min mad ikke kommer til tiden?

Du ringer til os og opgiver dit ordrenummer, så giver vi dig besked.

Kan jeg bestille ekstra tilbehør ved at udfylde kommentarfeltet på min bruger side?

Nej, før du putter maden i kurven kan du både tilføje og fjerne ingredienser.

Hvordan ændrer jeg teksten i kommentarfeltet på min bruger side?

Log ind, tryk på ”RET I DIN INFO”, skriv dine bemærkninger og tryk på ”GEM”

Hvordan ændrer jeg mit password?

Log ind, tryk på ”RET I DIN INFO”, tryk på ”skift password”, udfyld og tryk på ”GEM”

Behøver jeg at logge ud, når jeg er færdig med at handle?

Nej, du logger automatisk ud, når du lukker vinduet.

Er det rigtigt at jeg kun kan bestille mad når forretningen er online?

Ja, så er du sikker på at vi er på arbejde.

 

 

 

Alle priser er i danske kroner inkluderet moms
  • Terminal betaling:
  • Dankort credit card
  • Mastercard credit card
  • Visa credit card
  • Visa Dankort
  • Visa Electron credit card
  • Andre:
  • MobilePay